Студентам-практикантам:

  1. Ознайомитись зі шкільною документацією (плани вчителів, класного керівника, план виховної роботи в школі тощо) і в перші дні практики сформувати індивідуальний план.
  2. Взяти контакти вчителів і класного керівника прикріпленого класу, з’ясувати, на яких платформах (Google Classroom, Google Meet, Google for education, Zoom Video Communications), за допомогою яких месенджерів, у яких групах працювали учні класу з різних предметів під час карантину. З дозволу вчителів і батьків приєднатись до цих груп.
  3. Взяти дистанційно консультації у своїх керівників практики.
  4. Вчасно готувати конспекти навчальних і виховних заходів, надати їх керівникам для перевірки. За результатами перевірки й повторної консультації виправити недоліки та надіслати керівнику на затвердження.
  5. Розробляти власні авторські підбірки відео або текстового контенту, турбуватися про психоемоційний стан учнів і для цього виділяти більше часу на відповіді дітей, спільне обговорення виконаних навчальних завдань – це задоволить потреби учнів у спілкуванні, підтвердить їхню самооцінку, стимулювтиме внутрішню навчальну мотивацію, дасть можливість для емоційної розрядки. Щодо виховної роботи: бажане обговорення з учнями етичних соціальних та індивідуальних проблем, викликаних пандемією. Під час таких бесід особливу увагу варто звертати на питання соціальної справедливості, відповідальності, прийняття етичних рішень; а також на значенні міцних родинних стосунків як на основі взаємної підтримки в суспільстві.
  6. Працювати над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань.
  • Робити відеозапис залікових уроків і навчально-виховних заходів, що проводяться в дистанційній формі. Здійснення онлайн-занять з учнями варто узгодити письмовим дозволом батьків на зйомку, надісланому в електронному або відсканованому вигляді.

Я, ___________, дозволяю практиканту_________ здійснювати відеозапис онлайн-занять за участю моєї дитини. Запис може бути використаний для звіту про результати проходження практики.

Якщо дозволу батьків не буде, – підготувати презентацію Power Point з фотографіями екрану під час проведення занять і заходів (із зазначенням дати, теми, кількості учасників тощо).

  1. Сформувати папку зі звітними матеріалами в електронному вигляді, надати на перевірку керівникам практики. По закінченню карантину вся документація подається у паперовому варіанті та завіряється підписами керівників практики. Особливо слід звернути увагу на оформлення:
  • щоденника практики (прибув – вибув, підписи, печатки; індивідуальний план, робочі записи про щоденну діяльність, 4 або 3 характеристики з підписами і печатками)
  • звіту про практику з усіма підписами та печаткою навчального закладу.
  1. Старості групи практикантів створити вайбергрупу для обговорення результатів практичної діяльності, долучивши студентів групи і керівників.
  • Взяти участь в онлайн-конференції із захисту практики.


Пам’ятати, що модель дистанційного навчання учнів в умовах карантину повинна бути більш гнучкою, спонукати учнів до самостійності, враховувати:

*індивідуальні та вікові потреби дітей,

*етику електронної взаємодії,

*захист інтересів учнів,

*етичні питання родинних і соціальних стосунків.

 Бережіть себе! Дбайте про майбутнє!

Правила роботи освітніх закладів на період карантину

Викладачі допускаються до роботи тільки при наявності маски/ респіратора і проходженні температурного скринінгу перед початком занять. При температурі більше 37,2 або ознак ГРВІ співробітник не допускається в заклад. В «помаранчевих» зонах педагогам рекомендується використовувати захисні щитки.

Перед початком занять викладач повинен опитати учнів про самопочуття. У разі підтвердження діагнозу COVID-19 хоча б у одного учня весь клас відправляється на самоізоляцію.

Забороняється вхід до приміщення школи батькам або іншим супроводжуючим дитини, за винятком осіб з інвалідністю.

Переміщення між кабінетами слід мінімізувати – бажано проводити всі заняття протягом дня в одному кабінеті. По можливості, організовувати їх на відкритому повітрі.

При складанні розкладу використовувати модульний підхід з гнучким графіком початку і закінчення занять для різних класів.

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ МАЮТЬ ДОТРИМУВАТИСЬ ТАКИХ ВИМОГ:

  • наявність на всіх входах до закладу місць для обробки рук антисептиками з відповідними інструкціями;
  • наявність рідкого мила і паперових рушників/ електросушарок в санітарних кімнатах;
  • медпункти повинні бути оснащені безконтактними термометрами, антисептиками, засобами індивідуального захисту;
  • обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів) в закритих приміщеннях, крім необхідних для функціонування закладів – педагогічних нарад, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу;
  • використовувати запасні виходи, розмітку на підлозі, виділити зони переміщення для різних вікових категорій учнів – з метою забезпечити організований рух всередині будівлі;
  • проводити дезінфекцію поверхонь, дверних ручок, столів, стільців, перил після занять в кінці робочого дня;
  • обов’язкове провітрювання приміщень протягом 10 хвилин після кожного заняття;
  • організувати в санітарних кімнатах і на вході до закладу місця збору використаних масок, рукавичок;
  • розмістити плакати про респіраторну гігієну, етикет кашлю.

Як навчатимуться діти в червоних і помаранчевих карантинних зонах

Освітній процес в регіонах, районах, містах зі значним рівнем захворюваності коронавірусом буде проходити в обмеженому режимі.

Так, після переходу регіону до червоної зони в школах вводиться двотижневий карантин, і в цей час діти вчаться дистанційно.

У помаранчевій зоні шкільний навчальний процес організовується в звичайному форматі, викладачам рекомендовано носити прозорі захисні щитки.

Заборона на відвідування навчальних закладів групами більше 20 осіб у «помаранчевій зоні» стосується тільки закладів вищої освіти.

Перегляд зонування здійснюється кожні 14 днів за рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки