Студентам-практикантам:
- Ознайомитись зі шкільною документацією (плани вчителів, класного керівника, план виховної роботи в школі тощо) і в перші дні практики сформувати індивідуальний план.
- Взяти контакти вчителів і класного керівника прикріпленого класу, з’ясувати, на яких платформах (Google Classroom, Google Meet, Google for education, Zoom Video Communications), за допомогою яких месенджерів, у яких групах працювали учні класу з різних предметів під час карантину. З дозволу вчителів і батьків приєднатись до цих груп.
- Взяти дистанційно консультації у своїх керівників практики.
- Вчасно готувати конспекти навчальних і виховних заходів, надати їх керівникам для перевірки. За результатами перевірки й повторної консультації виправити недоліки та надіслати керівнику на затвердження.
- Розробляти власні авторські підбірки відео або текстового контенту, турбуватися про психоемоційний стан учнів і для цього виділяти більше часу на відповіді дітей, спільне обговорення виконаних навчальних завдань – це задоволить потреби учнів у спілкуванні, підтвердить їхню самооцінку, стимулювтиме внутрішню навчальну мотивацію, дасть можливість для емоційної розрядки. Щодо виховної роботи: бажане обговорення з учнями етичних соціальних та індивідуальних проблем, викликаних пандемією. Під час таких бесід особливу увагу варто звертати на питання соціальної справедливості, відповідальності, прийняття етичних рішень; а також на значенні міцних родинних стосунків як на основі взаємної підтримки в суспільстві.
- Працювати над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань.
- Робити відеозапис залікових уроків і навчально-виховних заходів, що проводяться в дистанційній формі. Здійснення онлайн-занять з учнями варто узгодити письмовим дозволом батьків на зйомку, надісланому в електронному або відсканованому вигляді.
Я, ___________, дозволяю практиканту_________ здійснювати відеозапис онлайн-занять за участю моєї дитини. Запис може бути використаний для звіту про результати проходження практики.
Якщо дозволу батьків не буде, – підготувати презентацію Power Point з фотографіями екрану під час проведення занять і заходів (із зазначенням дати, теми, кількості учасників тощо).
- Сформувати папку зі звітними матеріалами в електронному вигляді, надати на перевірку керівникам практики. По закінченню карантину вся документація подається у паперовому варіанті та завіряється підписами керівників практики. Особливо слід звернути увагу на оформлення:
- щоденника практики (прибув – вибув, підписи, печатки; індивідуальний план, робочі записи про щоденну діяльність, 4 або 3 характеристики з підписами і печатками)
- звіту про практику з усіма підписами та печаткою навчального закладу.
- Старості групи практикантів створити вайбергрупу для обговорення результатів практичної діяльності, долучивши студентів групи і керівників.
- Взяти участь в онлайн-конференції із захисту практики.
Пам’ятати, що модель дистанційного навчання учнів в умовах карантину повинна бути більш гнучкою, спонукати учнів до самостійності, враховувати:
*індивідуальні та вікові потреби дітей,
*етику електронної взаємодії,
*захист інтересів учнів,
*етичні питання родинних і соціальних стосунків.
Бережіть себе! Дбайте про майбутнє!
Правила роботи освітніх закладів на період карантину
Викладачі допускаються до роботи тільки при наявності маски/ респіратора і проходженні температурного скринінгу перед початком занять. При температурі більше 37,2 або ознак ГРВІ співробітник не допускається в заклад. В «помаранчевих» зонах педагогам рекомендується використовувати захисні щитки.
Перед початком занять викладач повинен опитати учнів про самопочуття. У разі підтвердження діагнозу COVID-19 хоча б у одного учня весь клас відправляється на самоізоляцію.
Забороняється вхід до приміщення школи батькам або іншим супроводжуючим дитини, за винятком осіб з інвалідністю.
Переміщення між кабінетами слід мінімізувати – бажано проводити всі заняття протягом дня в одному кабінеті. По можливості, організовувати їх на відкритому повітрі.
При складанні розкладу використовувати модульний підхід з гнучким графіком початку і закінчення занять для різних класів.
НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ МАЮТЬ ДОТРИМУВАТИСЬ ТАКИХ ВИМОГ:
- наявність на всіх входах до закладу місць для обробки рук антисептиками з відповідними інструкціями;
- наявність рідкого мила і паперових рушників/ електросушарок в санітарних кімнатах;
- медпункти повинні бути оснащені безконтактними термометрами, антисептиками, засобами індивідуального захисту;
- обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів) в закритих приміщеннях, крім необхідних для функціонування закладів – педагогічних нарад, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу;
- використовувати запасні виходи, розмітку на підлозі, виділити зони переміщення для різних вікових категорій учнів – з метою забезпечити організований рух всередині будівлі;
- проводити дезінфекцію поверхонь, дверних ручок, столів, стільців, перил після занять в кінці робочого дня;
- обов’язкове провітрювання приміщень протягом 10 хвилин після кожного заняття;
- організувати в санітарних кімнатах і на вході до закладу місця збору використаних масок, рукавичок;
- розмістити плакати про респіраторну гігієну, етикет кашлю.
Як навчатимуться діти в червоних і помаранчевих карантинних зонах
Освітній процес в регіонах, районах, містах зі значним рівнем захворюваності коронавірусом буде проходити в обмеженому режимі.
Так, після переходу регіону до червоної зони в школах вводиться двотижневий карантин, і в цей час діти вчаться дистанційно.
У помаранчевій зоні шкільний навчальний процес організовується в звичайному форматі, викладачам рекомендовано носити прозорі захисні щитки.
Заборона на відвідування навчальних закладів групами більше 20 осіб у «помаранчевій зоні» стосується тільки закладів вищої освіти.
Перегляд зонування здійснюється кожні 14 днів за рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки