Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
факультет іноземної філології
кафедра німецької мови
- Загальна інформація про курс
Назва курсу, мова викладання | Друга іноземна мова (німецька)
Мова викладання – німецька |
Викладачі | Яремчук Інна Михайлівна, старший викладач кафедри німецької мови
Микуляк Марина Іванівна, викладач кафедри німецької мови |
Профайл викладачів | https://deutsch.kpnu.edu.ua/about-kaf/iaremchuk-i-m/ |
E-mail: | inna.jaremtschuk@kpnu.edu.ua
marinamik@ukr.net |
Сторінка курсу в MOODLE | https://moodle.kpnu.edu.ua/course/view.php?id=1596 |
Консультації | Згідно графіку консультацій, що розміщений на сайті кафедри німецької мови https://deutsch.kpnu.edu.ua:
Яремчук І.М. – четвер 16.00 Микуляк М.І. – вівторок 16.00
|
- Анотація до курсу
Навчальна дисципліна «Друга іноземна мова (німецька)» належить до циклу нормативних навчальних дисциплін, дисциплін професійної підготовки фахівців зі спеціальності 035.04 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно) за освітньою програмою «Англійська мова і література». Курс вивчається з III по VIII-й семестри; III , V, VII семестри завершуються заліками; IV, VI, VIII семестри – екзаменами.
Основними організаційними формами навчання є практичні заняття.
Курс викладається німецькою мовою.
- Мета курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (німецька)» є забезпечення всебічної підготовки висококваліфікованих, мотивованих, здатних до автономного підвищення своєї кваліфікації фахівців – філологів іноземної мови, які володіють комунікативною (німецькомовною) компетенцією, що охоплює мовленнєву, мовну (лінгвістичну) та соціокультурну компетенції.
- Формат курсу
Стандартний курс (очний)
- Результати навчання
У результаті вивчення дисципліни студент повинен отримати Програмні компетентності навчання:
- Уміння та навички абстрактного і конкретного мислення, здатність до творчої і результативної праці;
- Уміння реалізувати мовленнєвий намір в ситуаціях соціально-побутової, соціально-культурної, та навчально-трудової сфер комунікації німецькою мовою;
- Забезпечення усної та письмової комунікації та оброблення інформації в різних галузях освіти, науки, техніки, культури шляхом перекладу різноманітних за змістом та жанром текстів німецькою та державною мовами;
- Здатність розуміти суть іншомовних фонетичних, лексичних та граматичних явищ другої іноземної мови;
- Уміння аналізувати і порівнювати мовні явища в рідній та німецькій мовах.
Очікувані результати навчання з дисципліни.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми, студенти повинні:
- Володіти усним і писемним мовленням німецької мови у різноманітних ситуаціях спілкування;
- Вміти виділяти та порівнювати форму, зміст і функції мовних одиниць німецької та рідної мови;
- Уміти фонетично правильно оформлювати власне іншомовне мовлення;
- Володіти навичками побудови зв’язних текстів різної тематики німецькою мовою;
- Вільно висловлювати власні думки, адекватно використовуючи мовні засоби;
- Моделювати можливі ситуації спілкування між представниками різних культур та соціумів.
Обсяг і ознаки курсу
Найменування показників |
Характеристика навчального курсу | |||||
заочна форма навчання | ||||||
Освітня програма, спеціальність | Англійська мова і література,
спеціальність 035.04 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно) |
|||||
Рік навчання/ рік викладання | ІІ, III, ІV-й | |||||
Семестр вивчення | III-VIII-й | |||||
Нормативна/вибіркова | нормативна | |||||
Кількість кредитів ЄКТС | 31 | |||||
Загальний обсяг годин | 930 год. | |||||
Кількість годин навчальних занять | 120 год. | |||||
Лекційні заняття | ||||||
Практичні заняття | III -й семестр
8 год. |
ІV-й
семестр 16 год.
|
V-й
семестр 8 год. |
VI-й
семестр 34 год.
|
VII-й
семестр 12 год. |
VIII-й
семестр 42 год. |
Семінарські заняття | ||||||
Лабораторні заняття | ||||||
Самостійна та індивідуальна робота | 55 год. | 105 год. | 50 год. | 170 год. | 100 год. | 330 год. |
Форма підсумкового контролю | залік | екзамен | залік | екзамен | залік | екзамен |
- Пререквізити курсу
Навчальна дисципліна «Друга іноземна мова (німецька)» вивчається у тісному взаємозв’язку із із практичним курсом першої іноземної мови (англійської), практичною граматикою англійської мови.
- Технічне й програмне забезпечення /обладнання
Вивчення курсу не потребує використання програмного забезпечення, крім загальновживаних програм і операційних систем.
- Політики курсу
Письмові роботи. Очікується, що студенти виконають декілька видів письмових робіт: МКР (згідно програми), виконання вправ (тестів), та готуватимуть презентації до тем визначених робочою навчальною програмою дисципліни.
Відвідання занять. Очікується, що всі студенти відвідають усі практичні заняття курсу. Студенти мають інформувати викладача про неможливість відвідати заняття. У будь-якому випадку студенти зобов’язані дотримуватися термінів виконання усіх видів робіт, передбачених курсом.
Література. Уся література, яку студенти не можуть знайти самостійно, буде надана викладачем виключно в освітніх цілях без права її передачі третім особам. Студенти заохочуються до використання також й іншої літератури та джерел, яких немає серед рекомендованих.
Схема курсу
Тема | Форма заняття | Матеріали | Література,
Інтернет ресурси |
Завдання | ||
Семестр VII | ||||||
Тема 1. Das Äußere des Menschen. | Практичні заняття, самостійна робота
|
Аудіоматеріали, тестові завдання,
інтерактивні вправи.
|
Літературу до кожної теми див. у робочій програмі навчальної дисципліни.
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
||
Тема 2. Der Charakter des Menschen. | Практичні заняття, самостійна робота | Аудіоматеріали, тестові завдання,
інтерактивні вправи.
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
|||
Семестр VIII | ||||||
Тема 1. Die BRD. | Практичні заняття, самостійна робота | Аудіоматеріали, тестові завдання,
інтерактивні вправи. |
Літературу до кожної теми див. у робочій програмі навчальної дисципліни. | Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
||
Тема 2. Berlin und Landeshauptstädte, Sehenswürdigkeiten. Kulturelles Leben. | Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація,
аудіоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи .
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
|||
Тема 3. Das Bildungswesen in der BRD. | Практичні заняття, самостійна робота | Аудіоматеріали, тестові завдання,
інтерактивні вправи.
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
|||
Тема 1. Österreich. Liechtenstein. | Практичні заняття, самостійна робота
|
Аудіоматеріали, тестові завдання,
інтерактивні вправи.
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
|||
Тема 2. Die Schweiz. Luxemburg. | Практичні заняття, самостійна робота | Аудіоматеріали, тестові завдання,
інтерактивні вправи .
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen
|
|||
- Система оцінювання та вимоги
Загальна система оцінювання курсу |
Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем навчальної дисципліни та рівня їх підготовленості до виконання конкретної роботи. Оцінки у 12-бальній шкалі отримані студентами, виставляються у журналах обліку відвідування та успішності академічної групи.
Оцінювання на навчальних заняттях для одного модуля переводяться у 60/30-бальну систему за формулою: (Сер. бал. х 0,05 +0,4) х максимальну кількість балів за модуль) Студент, знання, уміння і навички якого на навчальних заняттях за 12-бальною шкалою оцінено від 1 до 3 балів, вважається таким, що недостатньо підготувався до цих занять і має академічну заборгованість за результатами поточного контролю. Студенту, який не виконав поточних домашніх завдань, не підготувався до навчальних занять, в журнал обліку роботи академічної групи ставиться 0 балів. Поточну заборгованість, пов’язану з непідготовленістю або недостатньою підготовленістю до навчальних занять, студент повинен ліквідувати. За ліквідацію поточної заборгованості нараховуються бали середнього (4, 5, 6), достатнього (7, 8, 9) та високого рівня (10, 11, 12). Критерії оцінювання знань, умінь, навичок студентів на навчальних заняттях
Модульний контроль (сума балів за окремий змістовий модуль) проводиться на підставі оцінювання результатів знань студентів після вивчення матеріалу з логічно завершеної частини дисципліни – змістового модуля. Завданням модульного контролю є перевірка розуміння та засвоєння матеріалу (теми). ІV курс VІІ-й семестр
VІІІ-й семестр
Семестровий (підсумковий) контроль проводиться у формі екзамену. Оцінка знань студентів здійснюється за 100 бальною шкалою за такими рівнями та критеріями:
|