Теми курсових з навчальної дисципліни

Методики викладання німецької мови

(2020-21 навчальний рік)

  1. Kooperatives Lernen im digitalen DaF- Unterricht. Praktischer Einsatz von Apps.
  2. Blended Learning Szenarien hinsichtlich der Verzahnung vom Präsenzunterricht und Online-Phasen
  3. Die Bedeutung der grundlegenden Typen der Evaluation.
  4. Die Gestaltung von Spielräumen im DaF- Unterricht.
  5. Особливості формування граматичної компетентності учнів при вивченні німецької мови як другої іноземної на базі англійської.
  6. Інтерферентні явища та шляхи їх запобігання при вивченні німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у 5-9 класах.
  7. Cпособи та засоби реалізації освітньої мети на уроках німецької мови в основній школі.
  8. Використання технік креативного письма на уроках німецької мови в основній школі.
  9. Використання подкастів на уроках німецької мови в основній школі.
  10. Використання соціальної мережі Instagram у навчанні німецької мови в основній базовій школі.
  11. Застосування Apps на уроках німецької мови в основній базовій школі
  12. Формування іншомовної країнознавчої компетентності учнів на основі Інтернет-ресурсів.
  13. Використання автентичних відеоблогів у процесі навчання німецької мови в основній базовій школі.
  14. Використання скоромовок на уроках німецької мови основної (базової) школи.
  15. Формування іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови на основі автентичних матеріалів (народних і літературних загадок).
  16. Метод проектів як засіб активізації творчої діяльності учнів основної (базової школи) на уроках німецької мови.
  17. Формування навичок аудіювання з використанням сучасних засобів навчання на уроці німецької мови в учнів основної (базової) школи.
  18. Використання дигітальних технологій на уроках з німецької мови в учнів основної (базової) школи.
  19. Аудіоальбом як засіб навчання аудіювання на середньому ступені.
  20. Робота з поетичним текстом на уроці іноземної мови.
  21. Використання літературних творів у навчанні німецької мови.
  22. Die Rolle der Bewertung im DaF-Unterricht.
  23. Використання платформи Kahoot на уроці німецької мови.
  24. Упровадження технології критичного мислення в процесі навчання іншомовному спілкуванню.
  25. Використання проблемно-діалогічних методів у навчанні ситуативному мовленню на уроках іноземної мови.
  26. Використання автентичних відеоматеріалів як засобу формування соціокультурної компетентності учнів 5-7-х класів ЗНЗ на уроках німецької мови.
  27. Ігри на уроках німецької мови у 5-7-х класах ЗНЗ з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  28. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні німецькомовної граматичної компетентності учнів 5-7 класів ЗНЗ.
  29. Використання аудіо- та відеоматеріалів у процесі формування навичок усного мовлення учнів 5-7-х класів на уроках німецької мови в ЗНЗ.
  30. Формування та розвиток навичок писемного мовлення учнів 5-7-х класів на уроках німецької мови в ЗНЗ.
  31. Шляхи активізації розумової та пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання іноземних мов.
  32. Використання Інтернет-ресурсів в процесі формування іншомовної лексичної компетентності учнів на заняттях з німецької мови.
  33. Вивчення іноземних мов в умовах карантину.
  34. Використання поезії як засобу естетичного виховання учнів на заняттях з німецької мови.
  35. Використання автентичних матеріалів у процесі формування німецькомовної граматичної компетенції учнів на заняттях з німецької мови.
  36. Використання автентичних матеріалів у процесі формування німецькомовної лексичної компетенції учнів на заняттях з німецької мови.
  37. Erfolgsorientierte Übungen als Binnendifferenzierung im DaF-Unterricht.
  38. Lerneraktivierung: Die Rolle der Partnerarbeit im DaF-Unterricht.
  39. Використання комунікативної методики у викладанні німецької мови в середній школі як прискорення процесу її засвоєння.
  40. Створення та практика використання тестів на заняттях з німецької мови.
  41. Навчання письму з використанням німецькомовних E-Mail-проектів.
  42. Організація дистанційного навчання в початковій та середній школі як основа для продуктивного навчального процесу німецькій мові.

Тематика курсових з навчальної дисципліни

Практика усного та писемного мовлення німецької мови

(2020-21 навчальний рік)

  1. Besonderheiten der deutschen Jugendsprache.
  2. Anglizismen in der deutschen Werbung (auf Material der Online-Versionen der deutschen Zeitungen).
  3. Ausdrucksmittel des Zweifels in der deutschen Sprache.
  4. Die semantischen Aspekte des Funktionierens der deutschen Phraseologismen mit Komponenten „Der Gott” und „Der Engel“.
  5. Die Verben mit Raumsemantik in der deutschen Sprache.
  6. Der Imperativ und seine Konkurrenzformen (auf Material der deutschen Pressesprache).
  7. Ausdrucksweisen der Höflichkeit in der deutschen Sprache (auf Material der Textsorte Interview).
  8. Elliptische Konstruktionen in den Überschriften (auf Material der Online-Versionen der deutschen Zeitungen).
  9. Anglizismen in den Überschriften (auf Material der Online-Versionen der deutschen Zeitungen).
  10. Anglizismen im populär-wissenschaftlichen Diskurs (auf Material der Textsorte Nachricht).
  11. Entwicklung der Neologismen in der deutschen Sprache.
  12. Fremd- und Lehnwörter der  Jugendsprache im gegenwärtigen Deutsch.
  13. Jugendsprache und ihre spezifischen Charakteristika in ausgewählten literarischen Werken.
  14. Das pronominale Anredeverhalten in der deutschen Sprache (vom Duzen und Siezen und der “richtigen” Anrede).
  15. Zur Spezifizität der Wiedergabe von ukrainischen Wortspielen ins Deutsch.
  16. Лексико-граматична реалізація метафори кохання у сучасних текстах німецьких пісень.
  17. Ономатопея як засіб поширення комічного ефекту.
  18. Евфемізми у німецькомовному мас-медійному дискурсі.
  19. Еліптичні конструкції у сучасній німецькій мові.
  20. Мовні особливості німецьких пестливих імен (Kosenamen).
  21. Афіксація як топилогічно характерний спосіб словотворення в німецькій мові.
  22. Особливості функціонування прикметників у німецькомовних художніх текстах.
  23. Синонімія в німецькомовному молодіжному слензі.
  24. Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови.
  25. Роль метафори у сучасних рекламних текстах.
  26. Основні способи утворення фахових термінів в німецькій та українській мовах спів ставний аналіз.
  27. Переклад національних реалій на матеріалі текстів художньої літератури.
  28. Скорочення як спосіб словотворення у сучасній німецькій мові (на матеріалі суспільно-політичних текстів).
  29. Німецькомовні скорочення у соціальних мережах% функціональний аспект.
  30. Інтернаціональна лексика в німецькомовних публіцистичних текстах (або періодиці).
  31. Особливості функціонування форм кон᾽юнктиву в сучасній німецькій мові.
  32. Особливості словотвірної структури німецьких прізвищ.
  33. Соціолінгвістична характеристика жіночих антропонімів (на прикладі німецької мови).
  34. Гендерна диференціація власних імен в німецькій мові.
  35. Суфіксація як спосіб словотворення в сучасній німецькій мові.

НА ДОПОМОГУ СТУДЕНТОВІ!

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДИПЛОМНИХ РОБІТ (ПРОЕКТІВ) СТУДЕНТАМИ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СПИСКУ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ (ПРОЕКТІВ) У КАМЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКО

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НІМЕЦЬКА)

На допомогу студентам у підготовці курсових робіт з іноземної мови