Теми курсових з навчальної дисципліни
Методики викладання німецької мови
(2020-21 навчальний рік)
- Kooperatives Lernen im digitalen DaF- Unterricht. Praktischer Einsatz von Apps.
- Blended Learning Szenarien hinsichtlich der Verzahnung vom Präsenzunterricht und Online-Phasen
- Die Bedeutung der grundlegenden Typen der Evaluation.
- Die Gestaltung von Spielräumen im DaF- Unterricht.
- Особливості формування граматичної компетентності учнів при вивченні німецької мови як другої іноземної на базі англійської.
- Інтерферентні явища та шляхи їх запобігання при вивченні німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у 5-9 класах.
- Cпособи та засоби реалізації освітньої мети на уроках німецької мови в основній школі.
- Використання технік креативного письма на уроках німецької мови в основній школі.
- Використання подкастів на уроках німецької мови в основній школі.
- Використання соціальної мережі Instagram у навчанні німецької мови в основній базовій школі.
- Застосування Apps на уроках німецької мови в основній базовій школі
- Формування іншомовної країнознавчої компетентності учнів на основі Інтернет-ресурсів.
- Використання автентичних відеоблогів у процесі навчання німецької мови в основній базовій школі.
- Використання скоромовок на уроках німецької мови основної (базової) школи.
- Формування іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови на основі автентичних матеріалів (народних і літературних загадок).
- Метод проектів як засіб активізації творчої діяльності учнів основної (базової школи) на уроках німецької мови.
- Формування навичок аудіювання з використанням сучасних засобів навчання на уроці німецької мови в учнів основної (базової) школи.
- Використання дигітальних технологій на уроках з німецької мови в учнів основної (базової) школи.
- Аудіоальбом як засіб навчання аудіювання на середньому ступені.
- Робота з поетичним текстом на уроці іноземної мови.
- Використання літературних творів у навчанні німецької мови.
- Die Rolle der Bewertung im DaF-Unterricht.
- Використання платформи Kahoot на уроці німецької мови.
- Упровадження технології критичного мислення в процесі навчання іншомовному спілкуванню.
- Використання проблемно-діалогічних методів у навчанні ситуативному мовленню на уроках іноземної мови.
- Використання автентичних відеоматеріалів як засобу формування соціокультурної компетентності учнів 5-7-х класів ЗНЗ на уроках німецької мови.
- Ігри на уроках німецької мови у 5-7-х класах ЗНЗ з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні німецькомовної граматичної компетентності учнів 5-7 класів ЗНЗ.
- Використання аудіо- та відеоматеріалів у процесі формування навичок усного мовлення учнів 5-7-х класів на уроках німецької мови в ЗНЗ.
- Формування та розвиток навичок писемного мовлення учнів 5-7-х класів на уроках німецької мови в ЗНЗ.
- Шляхи активізації розумової та пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання іноземних мов.
- Використання Інтернет-ресурсів в процесі формування іншомовної лексичної компетентності учнів на заняттях з німецької мови.
- Вивчення іноземних мов в умовах карантину.
- Використання поезії як засобу естетичного виховання учнів на заняттях з німецької мови.
- Використання автентичних матеріалів у процесі формування німецькомовної граматичної компетенції учнів на заняттях з німецької мови.
- Використання автентичних матеріалів у процесі формування німецькомовної лексичної компетенції учнів на заняттях з німецької мови.
- Erfolgsorientierte Übungen als Binnendifferenzierung im DaF-Unterricht.
- Lerneraktivierung: Die Rolle der Partnerarbeit im DaF-Unterricht.
- Використання комунікативної методики у викладанні німецької мови в середній школі як прискорення процесу її засвоєння.
- Створення та практика використання тестів на заняттях з німецької мови.
- Навчання письму з використанням німецькомовних E-Mail-проектів.
- Організація дистанційного навчання в початковій та середній школі як основа для продуктивного навчального процесу німецькій мові.
Тематика курсових з навчальної дисципліни
Практика усного та писемного мовлення німецької мови
(2020-21 навчальний рік)
- Besonderheiten der deutschen Jugendsprache.
- Anglizismen in der deutschen Werbung (auf Material der Online-Versionen der deutschen Zeitungen).
- Ausdrucksmittel des Zweifels in der deutschen Sprache.
- Die semantischen Aspekte des Funktionierens der deutschen Phraseologismen mit Komponenten „Der Gott” und „Der Engel“.
- Die Verben mit Raumsemantik in der deutschen Sprache.
- Der Imperativ und seine Konkurrenzformen (auf Material der deutschen Pressesprache).
- Ausdrucksweisen der Höflichkeit in der deutschen Sprache (auf Material der Textsorte Interview).
- Elliptische Konstruktionen in den Überschriften (auf Material der Online-Versionen der deutschen Zeitungen).
- Anglizismen in den Überschriften (auf Material der Online-Versionen der deutschen Zeitungen).
- Anglizismen im populär-wissenschaftlichen Diskurs (auf Material der Textsorte Nachricht).
- Entwicklung der Neologismen in der deutschen Sprache.
- Fremd- und Lehnwörter der Jugendsprache im gegenwärtigen Deutsch.
- Jugendsprache und ihre spezifischen Charakteristika in ausgewählten literarischen Werken.
- Das pronominale Anredeverhalten in der deutschen Sprache (vom Duzen und Siezen und der “richtigen” Anrede).
- Zur Spezifizität der Wiedergabe von ukrainischen Wortspielen ins Deutsch.
- Лексико-граматична реалізація метафори кохання у сучасних текстах німецьких пісень.
- Ономатопея як засіб поширення комічного ефекту.
- Евфемізми у німецькомовному мас-медійному дискурсі.
- Еліптичні конструкції у сучасній німецькій мові.
- Мовні особливості німецьких пестливих імен (Kosenamen).
- Афіксація як топилогічно характерний спосіб словотворення в німецькій мові.
- Особливості функціонування прикметників у німецькомовних художніх текстах.
- Синонімія в німецькомовному молодіжному слензі.
- Особливості словотвору складних іменників сучасної німецької мови.
- Роль метафори у сучасних рекламних текстах.
- Основні способи утворення фахових термінів в німецькій та українській мовах спів ставний аналіз.
- Переклад національних реалій на матеріалі текстів художньої літератури.
- Скорочення як спосіб словотворення у сучасній німецькій мові (на матеріалі суспільно-політичних текстів).
- Німецькомовні скорочення у соціальних мережах% функціональний аспект.
- Інтернаціональна лексика в німецькомовних публіцистичних текстах (або періодиці).
- Особливості функціонування форм кон᾽юнктиву в сучасній німецькій мові.
- Особливості словотвірної структури німецьких прізвищ.
- Соціолінгвістична характеристика жіночих антропонімів (на прикладі німецької мови).
- Гендерна диференціація власних імен в німецькій мові.
- Суфіксація як спосіб словотворення в сучасній німецькій мові.