Під час третього тижня академічної мобільності навчання було досить продуктивним. Зокрема, здобувачі вищої освіти працювали на семінарі «Digitale Schreibpraktiken» і знайомилися з багатьма новими та цікавими аспектами, які можна застосовувати під час генерування онлайн запитів за допомогою ШІ. Крім того, на прикладі генерації нейромережею запитів з пошуку квартири на внутрішньому німецькому сайті, студенти вчилися розрізняти, які саме типи операцій повʼязані з письмом, виконує штучний інтелект. Також простежили автоматизацію всіх тих процесів, які у звичайний спосіб робити набагато довше. В кінці лекції всіх розподілили на групи для того, щоб в подальшому працювати над спільними завданнями та проєктами.

На семінарі «Grammatik in Deutch als Zweitund Fremdsprache» досліджували різні типи речень та місце дієслова у них. Значну увагу приділили тому, як саме та з якою швидкістю не носії мови різних вікових груп вивчають та використовують їх у своєму мовленні. Крім того, Денис ЧУБАТЮК та Вікторія ПРЕДИТКЕВИЧ спільно зі студентами з Justus-Liebig-Ubiversität zu Gießen й Запорізького національного університету успішно презентували проєкти на теми:

– «Deutsch als Fremdsprache», грунтуючись на дослідженні Erika DIEHL «Erwerb der Satzmodellstruktur durch frankophone Lernende (DiGS-Studie)»;

– «Deutsch als Zweitsprache» у контексті дослідження Christine CZINGLAR «Der Einfluss des Alters auf die Erwerbsgeschwindigkeit: Eine Fallstudie zur Verbstellung im Deutschen als Zweitsprache».

І останнім, але не за значенням, цього тижня став семінар «Europäische Lyrik der Gegenwart». Було надзвичайно цікаво, студенти продовжили спілкуватися про повоєнну літературу, що було не легко, адже автори цього часу писали про їхній особистий стан та стан їхньої країни. Такі перевживання дуже відчутні у текстах і не співпереживати ці емоції досить важко. Але найбільш суттєвим аспектом для українських студентів стало те, що це, беззаперечно, перегукується з реаліями українського народу. Крім того, обговорювали тему «Figurengedicht» (фігурна поезія). Серед авторів та творів різних країн, які вдалося обговорити, були такі як: «SWAN AND SHADOW» американського поета John Hollander і «LE COLOMBE POIGNARDÉE ET LE JET D’EAU» французького поета Guillaume Apollinare.

Академічна мобільність (SoSe24) у Justus-LiebigUniversität Gissen: третій тиждень участі