Стартував наш тиждень з семінару «Digitale Sreibpraktiken». Цього разу студенти продовжували обговорювати тему використання штучного інтелект, зокрема CharGPT та можливість його використання під час читання та інтерпретації текстів, як партнера або співрозмовника. Під час презентації лектора, нашу увагу було зосереджено на виступі проф. Führer/Nix «Literarisches Lernen mit ChatGPT – Kann der Einsatz von Künstlicher Intelligenz (KI) Lesehaltungen befördern?» (2023), зокрема на результатах зробленого ними дослідження на цю тему.

Під час семінару «Funktionale Grammatik» студенти розглядали головне і підрядне речення, їх взаємозвʼязок і функції, критерії для класифікації. Наприкінці семінару у здобувачів освіти була можливість плідно попрацювати в групах, виконуючи попередньо надані на Stud IP завдання від лекторів. Всі ці завдання були спрямовані на роботу з класифікацією підрядних речень та визначення ступеня їх впровадження.

Семінар «Grammatik in Deutsch als Zweit- und Fremdsprache» був присвячений глибокому теоретичному дослідженню системи артиклів у німецькій мові. Слід зазначити, що перед початком роботи над темою, було проаналізовано домашні завдання, виконані здобувачами освіти. Кожен охочий мав змогу представити систему вправ і завдань для вивчення теми «Inversion» на рівні А2-В1. У ході заняття студенти порівняли відмінювання іменників в українській мові та артиклів у німецькій. Для німецьких колег кличний відмінок виявився неймовірно цікавим. Крім того, учасники програми долучилися до обговорення результатів проєктів, що представили колеги із JLU i ЗНУ.

Завершився наш тиждень семінаром «Europäische Lyrik der Gegenwart». Цього разу обговоили життєвий та творчий шлях британського автора Теда Худжеса. Здобувачі освіти читали та аналізували такі його твори: «The Thought-Fox», «The Hawk in the Rain», «Crow and the Birds», «THE MOON-OAK». Зокрема, останньому віршу приділено особливу увагу, оскільки зацікавлюють читача в ньому не лише власне його мотиви, а й малюнок, який було до нього ілюстровано, а саме тлумачення та прихований смисл цієї ілюстрації.

Працюємо далі та чекаємо нових зустрічей!

 

Академічна мобільність (SoSe24) у Justus-LiebigUniversität Gissen: четвертий тиждень участі