Після низки семінарів, де розглядалися теоретичні аспекти, учасники академічної мобільності розпочали роботу над груповими проєктами.

Зокрема, на курсі «Digitale Schreibpraktiken» досліджувати актуальність та потенціал штучного інтелекту (ШІ). Випробували ШІ-інструменти Zumpad, CryptPad та EtherPad у створенні продовження історії – кооперативне письмо. У групах розробляли освітні матеріали для уроків німецької мови із використанням сучасних цифрових технологій. Лектори проконсультували щодо реалізації фінального завдання. Учасники отримали корисні паради, що сприяло обміну ідеями та отриманню цінного зворотного зв’язку.

На семінарі «Funktionale Grammatik» детально розглянули питання реалізації текстових зв’язків за допомогою сполучників (Textkohäsion durch Konnektoren). Аналіз текстів та виконання завдань сприяли ефективному засвоєнню теоретичного матеріалу.

Під час семінару «Grammatik in Deutsch als Zweit- und Fremdsprache» здобувачі освіти опрацьовували практичні аспекти визначення роду в німецькій мові. Особливу увагу приділили різноманітним мнемотехнікам, лайфхакам та іншим засобам, актуальним у цьому контексті. Оригінальною була організація роботи у групах, що передбачала виконання двох завдань:  1) визначення топ-5 правил для вивчення слів на рівнях А1-В2; 2) розробка фрагментів уроків для рівнів А1, А2 і В1. Презентація результатів та спільне обговорення були жвавими та конструктивними.

На семінарі «Europäische Lyrik der Gegenwart» студенти дізналися про творчість японсько-німецької письменниці Yoko Tawada. Не менш захопливою була презентація віршів у стилі хоку – «Widder», «Fukushima 24», «Die zweite Person Ich».

Чекаємо нових зустрічей!

Академічна мобільність (SoSe24) у Justus-LiebigUniversität Gissen : робота над груповими проєктами