Магістрантка першого курсу Роксолана Венгринська (група Nim1M23) взяла участь в освітньому проєкті «На Урок» та долучилася до інтернет-конференції «Штучний інтелект в роботі вчителя». Ця тема для неї близька, оскільки Роксолана готує кваліфікаційну роботу з цієї проблематики.

Роксолана Венгринська: «Ця конференція виявилася надзвичайно інформативною та корисною. Лектори детально розглянули питання впровадження штучного інтелекту в освітній процес, акцентуючи увагу на тому, як новітні технології можуть допомогти вчителям у формуванні ключових навчальних компетентностей у учнів. Особливо цінною була частина про парадокси штучного інтелекту, яка допомогла глибше зрозуміти складність та багатогранність цього інструменту. Кожен лектор давав практичні завдання, що сприяло кращому засвоєнню і дозволило одразу застосувати отримані знання на практиці та впевнитися у їхньому розумінні. Практичні кейси, які були представлені спікерами, дозволили побачити реальні приклади використання штучного інтелекту в навчанні. Це дало змогу зрозуміти, як теоретичні знання можна застосувати на практиці, а також які конкретні інструменти і методики можна використовувати у класі.

По завершенню конференції я отримала додаткові матеріали щодо топ-5 можливостей ШІ, ідеї для використання на уроці, поради та стратегії щодо етичного використання штучного інтелекту в освітньому процесі. Ці матеріали включали також практикум, як створити комікс та візуальний контент за допомогою ШІ, що стало для мене приємним бонусом і корисним інструментом як для вчителя німецької мови та зарубіжної літератури.

Я отримала багато корисної інформації, яку планую використовувати у своїй педагогічній діяльності. Рекомендую цю конференцію всім, хто хоче розширити свої знання про штучний інтелект і дізнатися, як його можна ефективно інтегрувати в освітній процес.

Роксолана Венгринська учасниця освітнього проєкту «На Урок»