Під час практичного заняття з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Німеччини» (викладач – доц. Тетяна КАЛИНЮК) здобувачі вищої освіти другого курсу (група Nim1-B23) виконували творчо-пошукове завдання, працюючи у групах. Така форма роботи активізує навчальну діяльність, сприяє розвитку іншомовних комунікативних навичок, а також формуванню міжкультурної компетентності, що є важливим для розуміння країни, мову якої вони вивчають.
У цьому контексті використали метод навчальних станцій до теми «Deutschland ein Erfinderland», де кожна станція була присвячена цікавим винаходам (Kaffeefilter, Aspirin, Dieselmotor, Druckmaschine, Fahrrad aus Holz, Haribo usw.). Студенти-експерти презентували свої проєкти, а по шукачі чітко нотували усю інформацію та далі обмінювалися нею у малих групах.
Проєктна методика також зацікавила студентів, де вони виконали дослідження конкретних культурних тем, наприклад, підготували презентації про природні дива та романтичні місця Німеччини, створили путівник по Берліну. Такий підхід сприяє розвитку навичок самостійної роботи, критичного мислення та творчого підходу.
Об’єднуючи метод навчальних станцій та проєктну методику вдалося створити інтерактивне та динамічне заняття.