Під час третього тижня мобільності, 01.11, відбувся семінар з дисципліни Schreibkompetenzen in Deutsch als Zweit- und Fremdsprache. На цій зустрічі здобувачі освіти працювали над творчими завданнями та брали участь в активних дискусіях. Відразу на початку всі отримали завдання на опис ситуації за картинками, де відбулася певна подія. У рамках парної роботи студенти мали написати заяву в поліцію з детальним описом події. Після цього відбулося обговорення ситуації, що дозволило студентам обмінятися враженнями та відпрацювати навички критичного аналізу. У цьому випадку, парна робота сприяла розвитку комунікативних компетенцій та вмінню ефективно висловлювати думки письмово, а також зміцненню взаєморозуміння між учасниками. Під час зустрічі здобувачі у співпраці з викладачем обговорювали важливу інформацію на тему «Усне спілкування та письмо як наскрізні різновиди». Це включало такі аспекти, як роль письма і мовлення у формуванні когнітивних навичок, розвиток критичного мислення, а також вплив письма на особистісний розвиток. Вивчення цих аспектів дозволило студентам глибше зрозуміти, як мовні навички взаємодіють і підтримують одне одного. Також на семінарі було розглянуто концептуальну сутність писемності та її значення в академічному та повсякденному житті. Це було важливим для формування загального розуміння ролі письма як інструменту навчання та самовираження, а також для підвищення академічної грамотності здобувачів освіти.
Другий семінар Kinder- und Jugendliteratur in Theorie und Praxis відбувся 05.11. На початку зустрічі здобувачі розглядали дитячу літературу, яка використовується на уроках у початковій школі в Україні та Німеччині. Учасники переглянули список літератури, обговорили його важливість, а також дискутували щодо особливостей молодіжної літератури, що саме належить до цього жанру, які критерії мають враховуватися при її виборі для учнів молодшої та середньої школи.
Важливим етапом зустрічі став аналіз проблемної літератури, зокрема питань та мотивів, які вона порушує. Така література охоплює складні теми, як-от труднощі дорослішання, питання самоідентифікації, відносини з родиною та суспільством, що робить її цінним інструментом для виховання емоційної компетентності учнів. Адже проблемна література допомагає підліткам знаходити відповіді на актуальні життєві запитання і сприяє розвитку критичного мислення. Особливу увагу було приділено обговоренню підліткового роману з центральною темою
дорослішання та труднощів підліткового віку, що викликало жваву дискусію. Це актуальна тема, яка допомагає учням вивчати власні почуття й переживання через літературні образи. Крім того, здобувачі були ознайомлені з темою «Аналіз тексту розповіді», щоб розвинути навички аналізу текстів. Перед цим вони пройшли тестування на перевірку базових знань із теми, що стало основою для подальшої роботи.
Тиждень виявився продуктивним і насиченим, що сприяло не лише збагаченню знань, але й розвитку навичок аналізу та інтерпретації текстів, необхідних для успішної педагогічної діяльності.