30 жовтня 2024 року відбулася зустріч із НПП факультету, які забезпечують викладання ООК професійної підготовки на освітньо-професійних програмах першого та другого рівнів вищої освіти. Гаранти освітньо-професійних програм доц. Ольга ДОБРИНЧУК та доц. Тетяна БОДНАРЧУК розповіли про результати зустрічей із директорами ЗЗСО та вчителів мовно-літературної галузі, зокрема про виклики, з якими вони стикаються у процесі освітньої реформи та їх пропозиції щодо вдосконалення якості освіти. Учасниками були обговорені можливості щодо оновлення робочих програм та запропоновані вибіркові дисципліни.

01 листопада 2024 року завідувач кафедри доц. Тетяна КАЛИНЮК та гаранти освітньо-професійних програм першого та другого рівнів вищої освіти  ініціювали зустріч академічної спільноти та рецензентів чинних освітніх програм (Ольга ЦАРИК, професор кафедри іноземних мов та інформаційно-комунікаційних технологій Західноукраїнського національного університету, доктор педагогічних наук, професор; Людмила ПАСИК,  завідувач кафедри німецької філології Волинського національного університету імені Лесі Українки, кандидат філологічних наук, доцент; Людмила БЛИЗНЮК, доцент кафедри німецької філології Волинського національного університету імені Лесі Українки, кандидат філологічних наук, доцент; Оксана ЧИЖЕВСЬКА, директор Кам’янець-Подільського ліцею №15; Леся ЄГОРОВА, вчитель німецької мови Хмельницької гімназії №21). Предметом обговорення стало обмін досвідом реалізації подібних програм підготовки вчителів іноземних мов і зарубіжної літератури, а також впровадження ефективних шляхи інтеграції сучасних педагогічних підходів і новітніх технологій в освітній процес.

Учасники зустрічі відзначили, що в сучасному світі вчителі повинні не лише знати іноземну мову, а й володіти культурною обізнаністю та міжкультурною комунікацією. Вони висловили пропозицію додати більше курсів, присвячених культурним аспектам країн, мова якої вивчається, а також покращити підготовку з міжкультурної комунікації у контексті проєктної методики.

Окрім цього, академічна спільнота акцентувала увагу на важливості практики у навчанні та висловила схвальні відгуки про значну частку практичної складової в обидвох освітньо-професійних програмах. Участь здобувачів вищої освіти у програмах академічної мобільності та міжнародних освітніх проєктах сприяє удосконаленню мовної підготовки, набуттю досвіду та формуванню soft skills. Для цього доцільно постійно розширювати співпрацю з міжнародними освітніми організаціями.

Учасники також наголосили на необхідності розвитку цифрової грамотності та навичок створення інклюзивного освітнього простору. Це дозволить майбутнім вчителям успішно адаптуватися до сучасних викликів у сфері освіти.

Моніторинг освітньо-професійних програм: зустріч з академічною спільнотою та рецензентами