У рамках щорічного моніторингу освітніх програм у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка завідувачем кафедри німецької мови кандидатом педагогічних наук, доцентом Тетяною КАЛИНЮК, гарантом освітньо-професійної програми «Середня освіта (Німецька мова і зарубіжна література)» другого (магістерського) рівня вищої освіти кандидатом педагогічних наук, доцентом, доцентом кафедри німецької мови Тетяною БОДНАРЧУК та гарантом освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська)» першого (магістерського) рівня вищої освіти кандидатом філологічних наук, доцентом, доцентом кафедри німецької мови Ольгою ДОБРИНЧУК було організовано низку зустрічей із роботодавцям. Зокрема, завідувач кафедри та гаранти ОПП спілкували із начальником відділу активної підтримки безробітних Кам’янець-Подільського міського центру зайнятості Віктором ВІННІЧУКОМ, директором Кам’янець-Подільського ліцею «Славутинка» Оленою КОЗЛОВОЮ, директором Кам’янець-Подільського ліцею №9 імені А. Трояна Наталією ОСАДЧУК, директором Кам’янець-Подільського ліцею №17 Борисом ТКАЧУКОМ, заступником директора Кам’янець-Подільського ліцею № 14 Світланою КОВАЛЬ, директором Кам’янець-Подільського ліцею № 15 Оксаною ЧИЖЕВСЬКОЮ, директором Кам’янець-Подільського ліцею № 3 Оксано ТОКАР директор мовної школи StartDeutsch Schule Маркусом ПОЙЗЕРОМ. На зустрічах з директорами ліцеїв були також присутні заступники директорів та вчителі іноземної мови і зарубіжної літератури. У рамках програми підвищення кваліфікації для вчителів німецькою мови завідувач кафедри Тетяна Калинюк та гарант ОП Ольга Добринчук також мали можливість поспілкуватися із вчителями шкіл Хмельницької області.

В ході зустрічей було обговорено зміст, цілі, компетентності, програмні результати навчання ОПП, а також освітні компоненти, які забезпечують формування компетентностей випускників. Роботодавці зазначили, що вище названі освітньо-професійні програми відповідають вимогам сучасного ринку праці, наголосили на важливості практичної підготовки здобувачів вищої освіти, на що в обох ОПП відведено достатньо часу, позитивно оцінили можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачами ВО, а також можливості міжнародної академічної мобільності, під час якої вони мають змогу спілкуватися із носіями німецької мови, що позитивно впливає на вдосконалення їх іншомовної комунікативної  компетентності.

Роботодавці висловили певні пропозиції щодо вивчення в рамках курсу методик навчання іноземної мови і зарубіжної літератури тем, які стосуються особливостей роботи вчителя у профільній школі, оцінювання в НУШ, ознайомлення із підготовкою здобувачів освіти ЗЗСО до НМТ. Як вибіркові дисципліни пропонувати такі, які б вдосконалювали іншомовні знання, навички та уміння здобувачів вищої освіти, оскільки це є вимогою нашого сьогодення.

Моніторинг освітньо-професійних програм: зустрічі з працедавцями