П’ятий тиждень академічної мобільності був дуже активним та змістовним.
15.11 Schreibkompetenzen in Deutsch als Zweit-und Fremdsprache: На цьому семінарі ми обговорювали питання розвитку письмових компетенцій у німецькій як другій і іноземній мові. Семінар розпочався з презентації інформації на слайдах, після чого ми були розподілені на групи для виконання завдань. Ми працювали з прикладами завдань з різних підручників, таких як „Aspekte“, „Schritte neu international“ та „Motive“. Основна мета полягала в тому, щоб визначити, для кого ці завдання найбільш актуальні за віком, рівнем і соціальною формою роботи. Також обговорювали можливість використання завдань як синхронно, так і асинхронно, і як можна їх диференціювати для різних груп учнів. Завданням було розглянути приклади вправ, оцінити їх на відповідність віковій групі та рівню знань, а також запропонувати можливі зміни або доповнення. Після обговорення результатів ми мали змогу обирати групи для подальшого проєкту та обговорювати ідеї для нього.
19.11 Kinderliteratur in Theorie und Praxis: Тема семінару була присвячена дитячій літературі в теорії та практиці. Почалося заняття з обговорення питання Vorlesen, де ми розглянули різні підходи до читання книг для дітей та підлітків. Після цього обрали теми для подальших проєктів. Важливою частиною була групова робота, яка дала змогу обговорити можливі підходи та стратегії для реалізації проєктів з дитячої літератури.

Цей тиждень був насиченим і допоміг глибше зрозуміти специфіку роботи з різними видами завдань і літературними формами, а також вдосконалити наші практичні навички.

П’ятий тиждень академічної мобільності Ukraine digital