На навчальних заняттях із вибіркового курсу «Лексичний практикум (німецька мова)» (викладач – доцент Тетяна Калинюк) здобувачі вищої освіти другого курсу спеціальностей Середня освіта (Мова та зарубіжна література (німецька) і Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська) опановували техніки креативного вивчення лексики. Замість традиційного заучування нових слів випробували інтерактивні методи: пояснення, пантоміму, малювання та ігрові завдання.
Кожна із запропонованих технік допомогла активізувати різні канали сприйняття інформації — слуховий, зоровий і кінетичний. Під час пантоміми студенти демонстрували значення слів за допомогою рухів, а одногрупники мали їх відгадати. Малювання асоціацій до нових слів сприяло візуальному запам’ятовуванню, а лексичні ігри створили атмосферу змагання та веселого навчання. Такі техніки допомагають не лише ефективніше засвоювати нову лексику, а й розвивають мовленнєву спонтанність, уяву та креативність студентів, створюють сприятливі умови для розвитку комунікативної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов.
