Вміння переконувати споживача – це не легко, особливо німецькою мовою. Як представити свій продукт чи послугу? Як зацікавити споживача купити чи скористатися ними? Що робить рекламу цікавою? На такі питання студенти 3 курсу спеціальності «Середня освіта. Мова та зарубіжна література (німецька)» намагалися знайти відповіді у межах вибіркової дисципліни “Поглиблений курс німецької мови” (викладач Ольга Добринчук). Проте найцікавішим виявилося завдання створити власну рекламу будь-якого продукту чи послуги. Студенти розробили рекламні буклети, флаєри та візитні картки до “власних” компаній та сервісів. Найбільше студенів вразила «компанія» Kradenstraße і також флаєри, які рекламували парфуми BerlinAir і справді пахнули парфумами.

Цікаві завдання – цікаві заняття: Werbung