Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
факультет іноземної філології
кафедра німецької мови
- Загальна інформація про курс
Назва курсу, мова викладання | Друга іноземна мова (німецька)
Мова викладання – німецька |
Викладачі |
Зданюк Тетяна Вікторівна, доцент кафедри німецької мови, кандидат педагогічних наук
Яремчук Інна Михайлівна, старший викладач кафедри німецької мови Братиця Анна Георгіївна, старший викладач кафедри німецької мови |
Профайл викладачів | https://deutsch.kpnu.edu.ua/about-kaf/zdaniuk-t-v/
https://deutsch.kpnu.edu.ua/about-kaf/iaremchuk-i-m/
|
E-mail: | zdanyuk.tetyana@kpnu.edu.ua |
Сторінка курсу в MOODLE | https://moodle.kpnu.edu.ua/course/view.php?id=700 |
Консультації | Згідно графіку консультацій, що розміщений на сайті кафедри німецької мови https://deutsch.kpnu.edu.ua:
Зданюк Т.В. – середа 16.00 Яремчук І.М. – четвер 16.00 Братиця А.Г. – четвер 14.00 |
- Анотація до курсу
Навчальна дисципліна «Друга іноземна мова (німецька)» належить до циклу нормативних навчальних дисциплін, дисциплін професійної підготовки фахівців зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) за освітньою програмою «Англійська мова і зарубіжна література» з додатковою спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (німецька). Курс вивчається І-й, ІІ-й та ІІІ-й семестри; I семестр завершується заліком; III семестр – екзаменом.
Основними організаційними формами навчання є практичні заняття.
Курс викладається німецькою мовою.
- Мета та цілі курсу
Метою вивчення навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (німецька)» є формування у студентів лінгвістичної, комунікативної, лінгвокраїнознавчої та професійно-педагогічної компетенції; підготовка висококваліфікованих мотивованих, здатних до самостійного підвищення своєї кваліфікації фахівців-філологів – учителів німецької мови.
- Формат курсу
Стандартний курс (очний).
- Результати навчання
У результаті вивчення дисципліни студент повинен отримати наступні програмні компетентності навчання:
1.Розуміти усне німецьке мовлення та реагувати на нього за умови здійснення спілкування стандартною та професійною німецькою мовою в середньому у високому темпах.
- Закріплення, поглиблення, інтегрування теоретичних знань у процесі їх практичного використання для вирішення конкретних навчальних, розвивальних і виховних завдань у старших класах ЗНЗ.
- Знання основних аспектів, пов’язаних з мовним кодом процесу комунікації.
Очікувані програмні результати навчання.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
- Розуміти та враховувати при викладанні німецької мови закономірності розвитку мовних явищ, синтагматичні та парадигматичні відносини між одиницями мовної системи;
- Володіти іншомовною мовленнєвою компетентністю в чотирьох видах мовленнєвої діяльності; адаптувати своє мовлення до конкретних умов та ступеня навчання; володіти монологічним та діалогічним мовленням у стандартних ситуаціях спілкування на рівні «кваліфікованого користувача», демонструючи свідоме володіння граматичними структурами, конекторами;
- Вміти висловлюватися швидко і спонтанно без помітних труднощів, пов’язаних з пошуком засобів вираження думки, ефективно і гнучко користуватися другою іноземною мовою (німецькою).
- Обсяг і ознаки курсу
Найменування показників |
Характеристика навчальної дисципліни | |||
денна форма навчання | ||||
Освітня програма, спеціальність | Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)
спеціальність 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) з додатковою спеціальністю Середня освіта (Мова і література (німецька) |
|||
Рік навчання/ рік викладання | І-й, ІІ-й | |||
Семестр вивчення | І-й, ІІ-й, ІІІ-й | |||
нормативна/вибіркова | нормативна | |||
Кількість кредитів ЄКТС | 8 | |||
Загальний обсяг годин | 240 | |||
Кількість годин навчальних занять | 92 год. | |||
Лекційні заняття | ||||
Семінарські заняття | ||||
Лабораторні заняття | ||||
Практичні заняття | I-й семестр 28 год. | II-й семестр 44 год. | ІІІ-й семестр
20 г. |
|
Самостійна робота | I-й семестр 62 год. | II-й семестр – 46 год. | ІІІ-й семестр 40 год. | |
Форма підсумкового контролю | залік екзамен |
- Пререквізити курсу
Навчальна дисципліна «Друга іноземна мова (німецька)» вивчається у тісному взаємозв’язку із «Практикою усного та писемного мовлення англійської мови», «Практичною граматикою англійської мови».
- Технічне й програмне забезпечення /обладнання
Вивчення курсу не потребує використання програмного забезпечення, крім загальновживаних програм і операційних систем.
- Політики курсу
Письмові роботи. Очікується, що студенти виконають декілька видів письмових робіт: МКР (згідно програми), виконання вправ (тестів), презентації до тем визначених робочою навчальною програмою дисципліни.
Відвідання занять. Очікується, що всі студенти відвідають усі практичні заняття курсу. Студенти мають інформувати викладача про неможливість відвідати заняття. У будь-якому випадку студенти зобов’язані дотримуватися термінів виконання усіх видів робіт, передбачених курсом.
Література. Уся література, яку студенти не можуть знайти самостійно, буде надана викладачем виключно в освітніх цілях без права її передачі третім особам. Студенти заохочуються до використання також й іншої літератури та джерел, яких немає серед рекомендованих.
Схема курсу
Тема | Форма заняття | Матеріали | Література,
Інтернет ресурси |
Завдання | |||
Семестр I | |||||||
Тема 1. Rund um die Geographie. |
Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Літературу до кожної теми див. у робочій програмі навчальної дисципліни. |
Вивчення лексики до теми.
Виконання завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
|||
Тема 2. Die Hauptstadt Kyjiw. |
Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 3. Die sehenswerte Ukraine | Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 4. Wirtschaft der Ukraine | Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 5. Tschornobyl – Chronik einer Katastrophe |
Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 6. Berühmte Persönlichkeiten der Ukraine. | Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Семестр II | |||||||
Тема 1. Alles ist Kunst. | Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Літературу до кожної теми див. у робочій програмі навчальної дисципліни. | Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
|||
Тема 2. Museumsbesuch | Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 3. Baustile und Epochen.
|
Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 4. Das Bildwerk und die Malerei. | Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 5. Musik – Sinfonie des Lebens.
|
Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 6. Lies, um zu Leben!
|
Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Семестр III | |||||||
Тема 1. Freundschaft.
|
Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Літературу до кожної теми див. у робочій програмі навчальної дисципліни. | Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання
|
|||
Тема 2. Liebe. Liebe in den Werken der berühmten Dichter. Mutterliebe ist grenzenlos. | Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 3. Familienleben | Практичні заняття, самостійна робота | Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
Тема 4. Kindererziehung. Das Schaffen der positiven Atmosphäre in der Familie. | Практичні заняття, самостійна робота
|
Презентація, аудіоматеріали, відеоматеріали, тестові завдання, література для домашнього читання
|
Вивчення лексики до теми.
Виконання лексико-граматичних завдань у підручнику та робочому зошиті. Виконання завдань рубрики Internetrecherche. Виконання завдань рубрики Interaktive Übungen Домашнє читання |
||||
- Система оцінювання та вимоги
Загальна система оцінювання курсу |
Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем навчальної дисципліни та рівня їх підготовленості до виконання конкретної роботи. Оцінки у 12-бальній шкалі отримані студентами, виставляються у журналах обліку відвідування та успішності академічної групи.
Оцінювання на навчальних заняттях для одного модуля переводяться у 60/30-бальну систему за формулою: (Сер. бал. х 0,05 +0,4) х максимальну кількість балів за модуль) Студент, знання, уміння і навички якого на навчальних заняттях за 12-бальною шкалою оцінено від 1 до 3 балів, вважається таким, що недостатньо підготувався до цих занять і має академічну заборгованість за результатами поточного контролю. Студенту, який не виконав поточних домашніх завдань, не підготувався до навчальних занять, в журнал обліку роботи академічної групи ставиться 0 балів. Поточну заборгованість, пов’язану з непідготовленістю або недостатньою підготовленістю до навчальних занять, студент повинен ліквідувати. За ліквідацію поточної заборгованості нараховуються бали середнього (4, 5, 6), достатнього (7, 8, 9) та високого рівня (10, 11, 12). Критерії оцінювання знань, умінь, навичок студентів на навчальних заняттях
Модульний контроль (сума балів за окремий змістовий модуль) проводиться на підставі оцінювання результатів знань студентів після вивчення матеріалу з логічно завершеної частини дисципліни – змістового модуля. Завданням модульного контролю є перевірка розуміння та засвоєння матеріалу (теми). I семестр
II-III семестри
Критерії оцінки самостійної роботи. Контроль за самостійною роботою здійснює викладач на консультаціях. Студенти для виконання завдань самостійної роботи, зазвичай, заводять окремий зошит. Оцінювання виконання кожного завдання самостійної роботи відбувається за 12-бальною шкалою, які згодом переводяться за формулою у відповідну кількість балів, яка передбачена у робочій програмі: у I семестрі – 25 балів, у II семестрі – 7 балів, у III семестрі − 3 бали. Семестровий (підсумковий) контроль проводиться у формі екзамену. Оцінка знань студентів здійснюється за 100 бальною шкалою за такими рівнями та критеріями:
|