Представництво ЮНЕСКО в Україні розпочало незалежне дослідження, присвячене кар’єрному шляху педагога «Новий український вчитель»: від вибору професії до професійного зростання та розвитку в межах закладу освіти. Студенти-германісти 1 та 2 курсів (Роксолана БЄЛОВА, Інна КІНАЩУК, Анастасія ОВЧАР) взяли участь у фокус-груповому інтерв’ю. Як зазначають учасниці, «ми обговорювали різні теми, ділилися власним баченням професії вчителя та майбутнього розвитку освіти в Україні. Це дало змогу не лише висловити власні ідеї, а й почути цікаві думки інших студентів, що справді надихає. Я залишилася дуже задоволена цим досвідом, і сподіваюся, що такі ініціативи допоможуть у розвитку педагогічної сфери».

Отримані результати стануть основою для практичних рекомендацій щодо вдосконалення кар’єрної структури та системи підготовки педагогічних кадрів в Україні.

Фокус-групове дослідження у межах проєкту «Новий український вчитель»