У межах щорічного моніторингу освітніх програм у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка завідувачем кафедри німецької мови кандидатом педагогічних наук, доцентом Тетяною КАЛИНЮК, гарантом освітньо-професійної програми «Середня освіта (Німецька мова і зарубіжна література)» другого (магістерського) рівня вищої освіти кандидатом педагогічних наук, доцентом, доцентом кафедри німецької мови Тетяною БОДНАРЧУК та гарантом освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти кандидатом філологічних наук, доцентом, доцентом кафедри німецької мови Ольгою ДОБРИНЧУК було організовано низку зустрічей із роботодавцям. Зокрема, завідувач кафедри та гаранти ОПП спілкувалися із директором Центру професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради Сергієм МОРОЗЮКОМ та консультантом центру Світланою ЛІВІЦЬКОЮ, директором Кам’янець-Подільського ліцею № 15 Оксаною ЧИЖЕВСЬКОЮ, директором Кам’янець-Подільського ліцею № 3 Оксаною ТОКАР та заступниками директора Наталією ІВАНЕНКО та Ольгою КРИЖАНОВСЬКОЮ, директором Кам’янець-Подільського ліцею №9 імені А. Трояна Наталією ОСАДЧУК та заступником директора з іноземних мов Оксаною ЄВЧУК, заступником директора Кам’янець-Подільського ліцею № 14 Світланою КОВАЛЬ, заступники директора Кам’янець-Подільського ліцею «Славутинка» Оленою ОСТРОВСЬКОЮ, Наталією СЕМЕНОВОЮ, а також директором мовної школи StartDeutsch Schule Маркусом ПОЙЗЕРОМ. На зустрічах з директорами ліцеїв та їх заступниками були також присутні вчителі іноземних мов і зарубіжної літератури.
У межах проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови гаранти освітніх програм також поспілкувалися із вчителями німецької мови ліцеїв міста.
Під час зустрічей було розглянуто зміст, мету, компетентності, програмні результати навчання освітньо-професійних програм, а також освітні компоненти, що сприяють формуванню необхідних компетентностей у випускників. Роботодавці відзначили, що зазначені програми відповідають вимогам сучасного ринку праці, підкреслили важливість практичної підготовки здобувачів вищої освіти, для якої в обох програмах передбачено достатньо часу. Вони позитивно оцінили можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів, а також участь у програмах міжнародної академічної мобільності, що дає змогу спілкуватися з носіями німецької мови та сприяє вдосконаленню іншомовної комунікативної компетентності.
Серед тем, які обговорювалися під час зустрічей, були STEAM-освіта, інтегроване навчання, оцінювання в умовах НУШ, а також використання штучного інтелекту на уроках і під час підготовки до них. Як вибіркові дисципліни рекомендовано пропонувати ті, що сприяють удосконаленню іншомовних знань, навичок і вмінь здобувачів вищої освіти, адже це є актуальною вимогою сьогодення.











