«Ми навчаємося не для школи,

а для життя» (Сенека Молодший)

 

або Роздуми студентів факультету іноземної філології щодо

педагогічної практики у школі

«Педагогічну практику я проходила у  Кам’янець-Подільській  спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів  №1 з поглибленим вивченням німецької мови. Це був для мене дуже цікавий та корисний досвід. Робота з дітьми мені надзвичайно сподобалась. На уроках я використовувала різні методи навчання, підбирала цікаві завдання. Учні завжди були активні та старанно виконували готувалися до уроку. У мене залишились  лише позитивні враження про практику».

Дудчак Вікторія (студентка групи Nim1-B16)

 

 

«Ми отримали безцінний досвід, перевіривши теорію на практиці.

Під час педпрактики я мала нагоду працювати з учнями 5-Б класу НВК №14. Вкотре впевнююсь, що професія вчителя не з легких. Кожен учень − особистість. Дуже важливо знайти підхід до кожного, аби навчання було ефективним. Діти проявили себе активними та винахідливими учнями, легко йшли на контакт та виконували усі завдання.

Впевнена, що досвід, який я отримала у школі під час проходження виробничої педагогічної практики, обов’язково стане корисним для моєї майбутньої професії».

Оля Вусатюк (студентка групи Ang1-B16)

 

«Спочатку було дещо важко, через те, що це для нас найперший досвід у навчанні дітей. Але згодом ми звикли і до вчителів-колег, і до «наших» дітей! Мені навіть почалось це подобатись, бо ходила в школу майже кожен день, як на роботу))  Я не шкодую, що проходила практику у 7-му класі, адже учні вже більш свідомо можуть сприймати деякі предмети. Хоча вони були трішки голосні, але проблем з ними не було із жодного предмету. Якщо у мене виникали питання щодо планування уроку з німецької мови, то я завжди могла звернутись до Лук’янчук Маргарити Юріївни, яка давала слушні поради, як правильно діяти у кожній ситуації.

Я впевнена, що після моїх уроків у дітей залишилися приємні спогади, а у мене − купа позитивних емоцій!»

Вікторія Рекіта (студентка групи Ang1-B16)

 

«Під час проходження практики у Довжоцькому НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, колегіум» я відкрила для себе школу зовсім з іншої сторони − зі сторони вчителя! Це був неймовірно цікавий досвід − працювати з дітьми, чути їхні дитячі, але такі дотепні відповіді. Кожного уроку вони відкривались все більше та більше, і в певній мірі, змінили моє ставлення до викладання та й до професії вчителя в цілому. Діти відповідально ставилися до підготовки домашнього завдання та різних виховних заходів. Їхня активна діяльність на уроці та зацікавлені очі мотивували мене до ще кращої підготовки до уроку.

За період проходження практики я зрозуміла, що це нелегка праця − бути Вчителем! Вона постійно вимагає самовдосконалення та саморозвитку. Готуючись до уроку, виховного чи позакласного заходу, я дуже часто зверталася за порадою до вчителя чи методиста, оскільки це виявилося не так легко підібрати вдалий матеріал. Школа залишила у моєму серці найкращі, найтепліші спогади!»

Каріна Стратейчук (студентка групи Ang1-B16)

 

«Педагогічна практика в школі № 15 – це цінний досвід і незабутні враження.

Я була закріплена за 6-Б класом і як класний керівник, і як вчитель німецької та англійської мов та зарубіжної літератури. Свої перші уроки з німецької – запам’ятаю надовго! Ось сама історія.

 «Діано, чи можете Ви провести урок у 5-А класі?» – запитала мене вчителька за 10 хвилин до початку уроку? Я впевнено відповідаю, що так. (Хоча в той момент тисяча думок: урок? Зараз? З німецької мови? Без підготовки? Ще і не в моєму класі). Але і без конспекту, і не у своєму класі – ефективність уроку була десь на 87%. Завдяки таким «викликам» (їх було чимало) я познайомилася ледь не з усіма учнями 5-8 класів. Щодня до школи я йшла щасливою, а поверталася ще щасливішою, бо бачити дитячі посмішки, чути їхні слова вдячності – це те, що спонукає до удосконалення, (особливо моїх знань з німецької мови), заради цього я готова працювати.

Щиро дякую методисту з німецької мови Юлії Крецькій та вчителю Оксані Семенишеній за постійну підтримку, корисні поради,  досвід і за вашу готовність допомагати. Завжди ціную… Педагогічну практику я ще довго згадуватиму зі щирою посмішкою і великою любов’ю))

Діана Яцишин (студентка групи Ang1-B16)

 

«Цього року я мала можливість проходити практику у Кам’янець-Подільському ліцеї І-ІІІ ступенів “Славутинка” Хмельницької обласної ради. Хотіла б поділитися своїми враженнями щодо німецької мови. У 8 класі дітки дуже активні, тому ми ніколи не нудьгували. Клас навчається за сучасними підручниками  видавництва Hueber  тому уроки завжди були цікавими. Також я навчилася складати завдання у додатку LearningApps, ми завжди переглядали коротенькі відео німецькою, це надзвичайно подобалось учням».

Богдана Годик (студентка групи Ang2-B16)

 

«Мені дуже пощастило проходити практику саме у Кам’янець-Подільському ліцеї І-ІІІ ступенів “Славутинка” Хмельницької обласної ради. Там є усі умови для того, щоб учні розвивалися та навчалися. Я проводила уроки у 6-му класі. Дітки супер-активні, креативні та завжди готові працювати на всі 100%. Ми дуже цікаво проводили час на уроках німецької мови: дивились різні відео, працювали по крутезних підручниках від видавництва Hueber, проводили фізкульт-хвилинки та грали різні ігри, які я створювала на платформі LearningАpps відповідно до кожної теми. Мені було надзвичайно приємно працювати з такими прекрасними учнями та викладати улюблений предмет„Deutsch“.

Юлія Колодій (студентка групи Ang2-B16)

 

 

Роздуми студентів факультету іноземної філології щодо педагогічної практики у школі