Одним із головних завдань професійно-педагогічної підготовки вчителя у закладах вищої освіти є досягнення єдності та гармонії аудиторних занять та проведеної студентами в загальноосвітніх начальних закладах педагогічної практики.

       12 травня 2020 року у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнко було проведено успішний захист практики (в онлайн режимі) студентів 4 курсу спеціальності «Середня освіта (Мова і література (німецька)».

             Під час проходження практики студенти відвідували уроки з німецької та англійської мов і зарубіжної літератури, а також самостійно проводили пробні та залікові заняття, виховні заходи з учнями. Такий вид навчально-педагогічної роботи надає студентам можливість спробувати себе в ролі вчителя, навчитися оцінювати, аналізувати та проводити уроки відповідно до педагогічних вимог. Також, це чудова нагода для психологічної адаптації студентів до реальних умов праці у майбутньому.

                А ось і враження самих студентів від педагогічної практики:

«Дітям подобалось працювати в парах, тому я завжди старалась вигадати щось цікаве для них: гра, інсценізування, віртуальні екскурсії. Вони проявляли активність та креативність. Для мене найвищою похвалою було те, що потім, після уроку, підходили дітки, які, хоч і пасивні, але активно брали участь в так званих «іграх» і просили повторяти таке і надалі, адже їм подобалось…»

«На уроках німецької мови, я часто використовувала мультимедійні засоби навчання. Я демонструвала відео, пісні, аудіювання, ілюстрації, які діти із задоволенням сприймали. Також дітям подобалося, коли, щоб засвоїти краще матеріал, використовувались ігри, презентації, „Lückentext“, „Laufdiktat“ та „Rückendiktat“. Такі види роботи були для дітей новими, але вони із задоволенням та великим інтересом виконували такого виду завдання…»

«Я задоволена практикою, тому що краще ознайомилася зі своєю майбутньою професією, дізналася багато нового, цікавого та розширила свій педагогічний досвід. Також, я здобула свій перший досвід у спілкуванні з дітьми, та змогла об’єктивно оцінити свої професійні здібності…»

«Я отримала чудовий досвід та зрозуміла, що робота вчителя складна і дуже відповідальна. Потрібно мати підхід до кожної дитини, залучати до роботи усіх учнів, розвивати їхні здібності, а також давати додаткові завдання тим учням, у яких краща успішність в навчанні. Мені дуже сподобалось бути у ролі вчителя, я відчула нестримне бажання бути поруч з дітьми. Мої очікування перевершили самі себе. Я впевнена, моя майбутня професія – вчитель і я пишаюсь свої вибором!»

 

 

ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ВІДБУВСЯ