Кожен громадянин України стикається із надскладними викликами щодня. Лікарі, вчителі, батьки, діти…УСІ!
На превеликий жаль, зараз ризик потрапити в лікарню для кожної дитини виріс у сотні разів. І це жахливо! Звісно, з допомогою лікарів, діти досить швидко одужують і батькам просто не актуально думати про навчання у стінах лікарні.
Та все ж трапляється так, коли процес відновлення надто затягується. Це непростий період і для батьків, і для дитини. У такому випадку на допомогу приходить вчитель.
Можливо, для когось навчання у лікарні “не на часі”, адже основна ціль – вилікуватися. Проте, я вважаю, що для підтримки маленької людини необхідно дати їй те, що було ДО. Можливість вчитися, проживати позитивні емоції, отримувати енергію, щоб жити.
Саме для того, щоб ознайомитися зі шляхами й методами реалізації освітнього процесу для дітей у лікарні, я вирішила пройти курс “Як навчати супергероїв?”. Тут з психологічної та педагогічної точок зору описано нюанси роботи вчителя у стінах лікарні, як позитивні, так і негативні сторони. Також продемонстровано можливості організації уроків для різновікових груп. Крім того, надважливою темою є “Як проживати смерть?..”. На мою думку, кожен вчитель України повинен бути морально підготовленим до цієї ситуації. Тому й курс “Як навчати супергероїв?” є особливо вартим уваги, для УСІХ!
“Як навчати супергероїв?”: нові знання