Цьогоріч кафедра німецької мови за сприяння директора ліцею «Славутинка» Олени Козлової та за підтримки вчителя німецької мови навчального закладу Ольги Ліпман вперше організувала проведення лабораторних занять з навчальної дисципліни «Методика навчання німецької мови у закладі загальної середньої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Така форма проведення занять в реальних умовах навчального закладу знайшла позитивний відгук студентів:
«Як на мене, це чудовий досвід роботи, адже я мала змогу усі теоретичні знання, засвоєні на лекційних та практичних заняттях, одразу відтренувати з учнями на уроці німецької мови. Разом із колегами ми провели оригінальний урок у 10 класі, під час якого застосували різні форми роботи. Найбільше дітям сподобалась групова робота, у ході якої вони підготували проєкт на тему «Regeln in unserem Haus». Зворушливим виявилось те, що обов’язковим правилом усі групи обрали «економія енергії». Дуже приємно бачити, що українські діти ростуть свідомими громадянами своєї держави і це проявляється навіть на уроках німецької мови» (Предиткевич Вікторія).
«Я дуже втішений можливістю працювати на лабораторних заняттях із «Методики навчання німецької мови» у ліцеї І-ІІІ ступенів «Славутинка». Завдяки цьому, здобув неоціненний досвід поєднання теорії та практики в синхронному режимі. Підведенням підсумку усіх лабораторних було проведення уроку в старших класах. Разом із колегами доволі успішно з цим впоралися» (Плахотний Віталій).
«Навчальна дисципліна «Методика навчання німецької мови» для мене не є новою, адже її уже вивчали на 3 курсі. Проте на магістратурі вона відкрилась для мене по-новому. Я мав змогу поглибити не тільки теоретичні аспекти навчання мови, виконувати практичні завдання для їх закріплення, але й під час лабораторних занять випробовувати вивчене! На мою думку, це чудовий підхід до опанування методики навчання німецької мови» (Ляска Богдан).