9 квітня 2024 року в К-ПНУ відбулася звітна наукова конференція студентів і магістрантів за підсумками НДР у 2023-2024 навчальному році. Здобувачі вищої освіти представили результати своїх наукових досліджень у трьох підсекціях – «Актуальні питання навчання німецької мови в умовах НУШ» (керівник – Тетяна КАЛИНЮК, кандидат педагогічних наук, доцент), «Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні німецької мови» (керівник – Олена ШМИРКО, кандидат педагогічних наук) та «Сучасні підходи у методиці навчання німецької мови» (керівник – Ганна БРАТИЦЯ, кандидат філологічних наук).
У підсекції «Актуальні питання навчання німецької мови в умовах НУШ» особливий інтерес викликали доповіді Зіневич Аліни «Тематичне оцінювання на уроці німецької мови в НУШ: форми та засоби», Катрич Мирослави «Використання сучасних інструментів тестування для контролю оволодіння лексичними навичками в читанні в НУШ», Горобець Олександри «Використання інтерактивних технологій у навчанні читання на уроках німецької мови в НУШ», Лютої Ірини «Використання CLIL-технології у Новій українській школі» та Кащука Андрія «Використання креативних методів та стратегій навчання німецької мови в НУШ». У роботі цієї підсекції взяла участь учасниця Хмельницького територіального відділення МАН України, кам’янець-Подільського ліцею «Славутинка» Хмельницької обласної ради Шмігель Вікторія (науковий керівник – Тетяна КАЛИНЮК, кандидат педагогічних наук, доцент), яка виступила з доповіддю «Інтернет-мем як комічний текст».
У роботі підсекції «Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні німецької мови» цікавими виявилися проблеми, які розглядалися у доповідях Венгринської Роксолани «Можливості використання штучного інтелекту на уроках німецької мови», Ігнат Валерії «Роль сучасних інформаційних технологій у формуванні лексичної компетентності на уроках німецької мови в ЗЗСО», Руй Наталії «Використання матеріалів наочності під час вивчення нової лексики на уроках німецької мови», Олени Самар «Ігрові технології та гейміфікація як засоби навчання німецької мови в освітньому середовищі здобувачів ЗЗСО» та Підховної Інни «Ефективне використання зображень у викладанні граматики».
У підсекції «Сучасні підходи у методиці навчання німецької мови» здобувачі вищої освіти представили свої доповіді, проблематика яких стосувалася актуальних аспектів методики навчання німецької мови, зокрема питань культурного контексту у навчанні іноземної мови (Козерацька Маргарита); використання асоціативних технік креативного письма на уроках німецької мови (Семенюк Дарина); розвитку креативного мислення засобами писемного мовлення на уроках німецької мови (Зелінська Світлана); використання тестового контролю на уроках німецької мови (Ковцун Юлія) та використання фразеологізмів як засобу розвитку комунікативних навичок при вивченні німецької мови (Чорна Богдана).
Усі виступи зацікавили слухачів та викликали жваву дискусію. Представлені результати дослідження мають практичний характер та можуть бути використані здобувачами вищої освіти під час проходження практик і в майбутній професійній діяльності.