22.04 розпочався другий тиждень академічної мобільності (SoSe24) у Justus-LiebigUniversitat Gissen (Німеччина).

Упродовж тижня учасники продовжили слухати курси «Digitale Schreibpraktiken», «Funktionale Grammatik» i «Europäische Lyrik der Gegenwart».

Під час другої лекції з курсу «Digitale Schreibpraktiken», опрацьовували тему «Schreibprozesse» та дізналися, що включає процес письма, а саме: планування, формування, опрацювання. Самостійно студенти ознайомилися з текстом наукової статті та на інтерактивній дошці платформи STUD.IP дали відповіді на декілька запитань. Під час семінару більш детально обґрунтовували свої думки щодо прочитаного, ділилися власними ідеями. Не дивно, що більшість говорили  про тісний взаємозвʼязок між ШІ та навчанням, зокрема, про позитивні та негативні наслідки використання цифрових технологій в освітньому процесі, вплив ШІ на процеси письма і читання. В ході дискусії звернули увагу на питання авторства й створення текстів без використання базових письмових процесів. Вдалося обговорити зміни, які стосуються інструментів, за допомогою яких виконується письмо та вплив автовиправлення в сфері цифрового письма.

Друга лекція з курсу «Funktionale Grammatik» почалася з презентації, де пояснювалася важливість використання граматики в усіх сферах діяльності, зокрема, у текстах. На перших слайдах здобувачі освіти ознайомилися зі звʼязком між формою та функцією і її видами. Крім того, студенти мали змогу вперше попрацювати в групах, разом опрацьовуючи текст та визначаючи причинний звʼязок в реченнях. Це був новий, незабутній та дуже корисний досвід, а завдання було цікавим, хоча і непростим.

Відбувся також перший семінар з курсу «Europäische Lyrik der Gegenwart». Загальна атмосфера була дуже приємною, а впродовж семінару студенти багато дискутували про лірику післявоєнного періоду й обговорювали її особливості та проблематику.

 

Академічна мобільність (SoSe24) у Justus-LiebigUniversitat Gissen: другий тиждень участі