З 13 січня  по 14 лютого 2025 року здобувачі вищої освіти четвертого курсу (група Nim1B21) проходили виробничу педагогічну практику з англійської мови, що передбачено освітньо-професійною програмою «Середня освіта(Мова і література (німецька, англійська). Робоча програма практики передбачала виконання завдань не лише з фаху (англійська мова), але й з педагогіки і психології. Практика спрямована на розвиток методичних умінь, педагогічної майстерності, комунікативної компетентності та вміння організовувати освітній процес відповідно до сучасних стандартів.

Студенти успішно захистили матеріали практики, висловилися щодо ефективності завдань, які пропонувалися для виконання, поділилися думками що труднощів, які виникали у роботі з дітьми, під час підготовки і проведення уроків, виховних заходів (презентація).

Олександра Горобець : «Моя практика з англійської мови у ліцеї «Славутинка» стала для мене надзвичайно цінним і корисним досвідом. Я мала змогу не лише застосувати свої знання на практиці, а й покращити навички викладання та спілкування з учнями. Атмосфера у ліцеї дуже доброзичлива, діти активні та зацікавлені у навчанні, а колектив підтримував і допомагав у всьому. Цей досвід надихнув мене ще більше розвиватися у сфері викладання, і я дуже вдячна за таку можливість!»

Олександр Шульган: «Під час практики я проводив уроки англійської мови у 6-му класі. Це була моя не перша практика, тому особливих труднощів не виникало. Я почувався впевнено і легко знаходив спільну мову з учнями. Вони були активними, хоча іноді потребували додаткової мотивації. Використовував різні інтерактивні завдання, щоб зробити уроки цікавішими. Особливо добре учні реагували на ігрові вправи та командні завдання. Практика допомогла покращити мої навички викладання та організації уроку. Я навчився краще пояснювати матеріал і підтримувати дисципліну в класі. Отримав цінний досвід роботи з дітьми. Практика пройшла успішно й дала мені впевненість у своїх силах»

Аліна Зіневич: «Практика в школі була для мене дуже цінним досвідом. Я мала можливість працювати з учнями, пояснювати матеріал та спостерігати за їхнім прогресом. Було цікаво спробувати себе в ролі вчителя, розробляти завдання та проводити уроки. Учні виявилися активними та зацікавленими, що зробило заняття ще приємнішими. Я навчилася знаходити підхід до дітей, пояснювати складні теми простими словами та підтримувати увагу класу. Вчителя ліцею допомагали та давали корисні поради, за що я їм дуже вдячна. Я рада, що мала можливість отримати такий досвід і вдосконалити свої навички!

Дмитро Кірієнко : «Під час педагогічної практики в Кам’янець-Подільському ліцеї «Славутинка» я проводив уроки з англійської мови та використовував мультимедійні технології для підвищення їх ефективності. Я працював з учнями, застосовуючи інноваційні методи навчання, та проводив психодіагностичні спостереження. Окрім того, я спостерігав за досвідченими педагогами, що допомогло вдосконалити мої методи викладання та організацію уроків. Цей досвід значно покращив мої педагогічні навички та підготовленість до майбутньої професії»

Виробничу педагогічну практику з англійської мови успішно завершено