23 грудня 2024 року відбулася звітна конференція за підсумками проходження виробничої педагогічної практики з німецької мови здобувачами вищої освіти 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (німецька) освітньо-професійної програми Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська). Упродовж практики (з 21 жовтня по 13 грудня 2024 року) здобувачі вищої освіти виконували завдання з педагогіки, психології та методики навчання німецької мови. Звітна конференція відбулася під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента Тетяни БОДНАРЧУК, а також за присутності кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти Світлани ПОЛІЩУК, кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології Наталії ПАНЧУК, кандидата педагогічних наук Олени ШМИРКО, кандидата педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри німецької мови Тетяни КАЛИНЮК, вчителів-методистів Кам’янець-Подільського ліцею «Славутинка» Хмельницької обласної ради (база практики) – Ольги ЛІПМАН, Ольги ОСАДЧУК.

Під час звітних доповідей здобувачі представили результати виконаних завдань з психолого-педагогічної та фахової (німецька мова) складових програми практики, зокрема: проаналізували процес планування та проведення уроків німецької мови з урахуванням сучасних підходів та вимог НУШ, визначили найбільш поширені інструменти навчання мовного та  мовленнєвого матеріалу, зокрема цифрові (Kahoot, Quizlet, ChatGPT) тощо.   Особливого значення, на думку практикантів, має організація виховної роботи, яку вдалося реалізувати під час проведення тематичних зустрічей, круглих столів, бесід, присвячених вшануванню пам’яті Героїв Небесної Сотні та Революції Гідності. Завдання з психології були покликані вивчити міжособистісні відносини в учнівській групі, що вдалося реалізувати під час психодіагностичного дослідження з використанням обраної методики. Окрім того, у звітній презентації здобувачі поділилися гарними світлинами спільної роботи з учнями та вчителями.

У підсумку практиканти зауважили, що робота вчителя – це клопітка підготовка до кожного уроку, постійний саморозвиток та пошук нових підходів. Присутні вчителі німецької мови ліцею відзначили відповідальність кожного практиканта, належний рівень їх фахової підготовки. Під час конференції обговорили результати опитування. Загалом, усі респонденти схвально оцінили організацію та проведення практики на факультеті, відзначили важливість практичної підготовки у процесі професійного становлення майбутніх вчителів іноземних мови, педагогів.

Звітна конференція за результатами виробничої педагогічної практики з німецької мови здобувачів вищої освіти 4 курсу