Магістранти другого курсу освітньо-професійної програми «Середня освіта (Німецька мова та зарубіжна література)» успішно завершили виробничу педагогічну переддипломну практику. На обговорення матеріалів практики були запрошенні як керівники практики від профільних кафедр (доц. Тетяна Калинюк, доц. Тетяна Боднарчук, доц. Ольга Добринчук, ст. викл. Ганна Братиця, доц. Олена Дутко), так і вчителі німецької мови від бази практики (Ольга Осадчук та Ольга Ліпман).
Під час практики студенти виконували дослідницькі завдання з психології та педагогіки, спостерігали та аналізували різні аспекти організації освітнього процесу у старших класах закладів освіти, досліджували стилі педагогічного спілкування, методи мотивації та шляхи формування іншомовної компетентності здобувачів освіти.
Програма практики передбачала виконання індивідуального дослідницького завдання, а саме апробацію практичної частини кваліфікаційної роботи під час проведення уроків німецької мови. Така форма діяльності дозволила перевірити ефективність авторських технологій і навчальних матеріалів, а також удосконалити власну педагогічну майстерність. Результати дослідницьких робіт магістранти представили під час круглого столу (23 жовтня 2025 року). Завдяки поєднанню науково-дослідної роботи з практикою викладання здобувачі ВО змогли глибше усвідомити особливості професії вчителя-словесника, навчитися аналізувати результати своєї діяльності та формувати власний педагогічний стиль.
Керівники практики та вчителі високо оцінили фахову майстерність наших магістрантів. Зауважили, що вони вміло використовують сучасні цифрові ресурси, відеоматеріали, інтерактивні технології, що активізує роботу учнів на уроці.
Ольга С.: «Переддипломна практика стала для мене можливістю закріпити свої знання на практиці. Особливо цінними були дослідницькі завдання з психології та педагогіки, які спонукали до аналітичного мислення та саморефлексії. Під час уроків я змогла апробувати власні матеріали використання DACH-принципу у навчанні німецької мови, і це дало мені не лише наукові, а й практичні результати»
Соломія Б.: «Практика допомогла мені відчути справжню відповідальність учителя. Дуже сподобалося, що завдання були дослідницькими, а не лише організаційними. Це дало змогу провести мініексперимент, зібрати емпіричні дані та зробити висновки для магістерської роботи. Викладання німецької мови з елементами інноваційних технологій стало для мене цінним досвідом професійного зростання»
По завершенню практики заповнили анкету відгук, результати якої засвідчили практикозорієнтованість завдань, ефективність співпраці та націленість наших здобувачів на працевлаштування за обраним фахом.


