15-16 березня 2021 року в режимі online відбувся міжнародний освітній захід «Open Education Forum» на базі КНУ імені Тараса Шевченка. Його учасницею була завідувач кафедри німецької мови, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Калинюк.
Протягом 2-х днів більш ніж 400 учасників мали можливість долучитися до панельних дискусій, які стосувалися нагальних проблем у галузі вищої освіти, зокрема «Освіта після пандемії», «Сучасні тренди в освітньому середовищі: формальна, неформальна та інформальна освіта». Доповідачі зазначали, що стрімкі зміни на ринку праці, а також ті, які спричинені пандемією зумовлюють посилення ролі університетів, а саме: «…відносини між викладачем і студентом мають змінитися. Вчитель майбутнього – це вчитель, який не лише вчить, а й створює простір для навчання». Успішним є той, хто володіє soft skills, англійською мовою, має креативне мислення, уміє креативно оцінити ситуацію, бути креативним лідером. Основний меседж: «Не важливо, де людина здобуває інформацію, важливо, як вона ефективно може її використати». Проблема дотримання академічної доброчесності висвітлювалася в рамках панельної дискусії «Якість освіти та академічна доброчесність: чому якісна освіта обов’язково передбачає доброчесність». Усі учасники підтримали думку, що якісна вища освіта має бути доброчесною. Як зазначив Михайло Винницький: «Якісна освіта без довіри неможлива. Відповідальність за доброчесну якісну освіту лежить на кожному з нас. Якісна освіта має базуватися на фундаментальних речах: довіра та доброчесність». Організатори форуму запропонували долучитися до низки профільних вебінарів на актуальну тематику: «Професійне вигорання викладача під час пандемії», «Як залучити кошти на свої дослідження», «Акредитація та якість освіти», «Проєкт академічної доброчесності від Американських рад: «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти (Academic IQ)», «Якість освіти: візія здобувачів» та інші. Цікаві практики та професійні поради спікерів дозволили всім учасникам набути нового досвіду та отримати мотивацію для подальшого розвитку.