Виробнича педагогічна (асистентська) практика була нашим першим досвідом роботи зі студентами, дозволила набути практичних навичок та досвіду викладацької роботи, оскільки знайомить із сучасними методами навчальної роботи у ЗВО, із змістом та особливостями педагогічної діяльності викладачів кафедри, з їх педагогічним досвідом.Упродовж практики ми проводили практичні та лекційні заняття, які дали нам змогу покращити свої педагогічні здібності. |
|
Підготовка вимагала багато часу, оскільки ти усвідомлюєш себе у ролі викладача. Хотілося, щоб наші заняття запам’ятались студентам якнайкраще.Готуватися до занять було складно і водночас цікаво. Найвдалішою нашою роботою ми вважаємо вікторину, яку ми провели в рамках виховної роботи практики. Завдяки цьому студенти закріпили знання з країнознавства, зрозуміли, що завжди потрібно йти до мети, оминаючи різноманітні перешкоди. А нам вони подарували масу позитивних вражень та емоцій. Наші студенти були дуже комунікабельні, ерудовані, активні та відкриті до засвоєння нових знань. |
|
Ми вдячні за можливість перевірити свої знання, здобуті впродовж всього навчання. Ця практика стала для нас фінішною прямою у здобутті бажаної професії.
|
Підготували студенти-магістранти Nim1-M18
Перший викладацький досвід