На факультеті іноземної філології у рамках святкування Дня науки в Україні, відбувся вебінар “Академічна доброчесність та наука: a must have чи примха?”, учасниками якої стали також студенти германісти і науково-педагогічні працівники кафедри німецької мови.

  Організатори зустрічі – старший викладач кафедри англійської мови, член комісії К-ПНУ з питань академічної доброчесності Наталія Сліпачук; доцент кафедри германських мов і зарубіжної літератури Ольга Шаповал і доцент кафедри германських мов і зарубіжної літератури, заступник декана з наукової роботи факультету іноземної філології Поліна Шулик.

Наталія Сліпачук ознайомила здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників К-ПНУ з основними принципами та нормативними документами академічної доброчесності, з порушеннями академічної доброчесності та відповідальністю за такі порушення.
  У свою чергу Ольга Шаповал поділилася враженнями від відвідування різних вебінарів і круглих столів у межах проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”, що реалізують американські ради з міжнародної освіти за сприяння посольства в США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, який має на меті об’єднати професійну спільноту освітян для обміну досвідом і співпраці задля інституціоналізації принципів академічної доброчесності в системі вищої освіти України та надала корисні поради щодо написання курсових і кваліфікаційних робіт, щоб запобігти проявам плагіату.
Із завершальним словом виступила Поліна Шулик, яка презентувала черговий випуск Збірника наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, у якому опубліковані статті студентів і магістрантів, що відображають результати досліджень із проблем мовознавства, літературознавства та методики викладання філологічних наук.

  Дякуємо організаторам вебінару за змістовну доповідь.  Дотримання академічної доброчесності —  запорука якісного навчання і професійного розвитку.

Вебінар “Академічна доброчесність та наука: a must have чи примха?”