Здобувачі освіти другого курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти у третьому семестрі вивчали навчальну дисципліну вільного вибору «Інтерактивні технології навчання іноземної мови» (лектор – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри німецької мови Тетяна БОДНАРЧУК).

По завершенню курсу було проведено анкетування з метою удосконалення змісту курсу та підходів до його реалізації https://docs.google.com/forms/d/1T_lwHtnWlvjf3u-comU_folQp2mcxpxfnuLaqHJvqpg/edit#responses.

В анкетуванні взяли участь 8 респондентів. Усі (100%) зазначили, навчальна дисципліна є цікавою, корисною для їх майбутньої професійної діяльності і вони би порадили її вивчати іншим здобувачам освіти.

Серед тем курсу, які були цікавими, здобувачі назвали майже усі, серед яких: інтерактивні технології кооперативного навчання, колективно-групового навчання, технології моделювання та опрацювання дискусійних питань.

На питання «Що із запропонованого курсу Ви би хотіли вивчати більш поглиблено?», респонденти відповіли, що технології опрацювання дискусійних питань, колективно-групового навчання, а також була відповідь «всього було цілком достатньо».

Студенти зазначили, що вони задоволені вибором і дисципліна відповідає вимогам сучасності.

 

Підводимо підсумки вивчення вибіркових навчальних дисциплін: «Інтерактивні технології навчання іноземної мови»